Thursday, March 28, 2013

乳児のお母さんからの手紙  A letter from a mother of infant


(10/8/12) M4Mのドクター・アイゼンバーグに来た手紙。




アイゼンバーグ先生、

昨日の、イースト・テネシー・バデイー・ウォークでメダルを寄付して下さってありがとうございました。私にとっては、1月に娘がダウン症として生まれてから、初めてのバディー・ウォークへの参加でした。娘はダウン症だけえはなくて、心臓疾患も抱えております。先日、テネシー大学病院の乳児集中治療室で、心臓を開いてペースメーカーを埋め込む手術が行われました。その後、一ヶ月に渡り、ヴァンダビルド子供病院では栄養を送るためのチューブのための手術もありました。そんなわけでしたので、昨日のバディー・ウォークへの参加は、私たちにはやっと自分たちの来た道を祝うことができる大切な日となりました。色々な人が、お互いに声を掛け合って励まし合い、きっとこのイベントがなければ通り過ぎて行くだけであろう方々と生きることの真摯さを再確認するという自分には信じられないようなステキな午後でした。ミス・Mと一緒にこのバディー・ウォークに参加できたことは私たち家族には、一つの分岐点となりました。M4Mのみなさん、ありがとうございます。おかげさまで、私はこの日のことは一生絶対に忘れないでしょう。みなさんに本当にありがとうが言いたいです。そして、大切なメダルを私の子供のような人たちに寄付してくださったアスリートのみなさんにも感謝します。言葉では言い表せないステキな贈り物です。ありがとうございました。

テネシー州在住
A. R と家族一同


Dear Mr. Isenberg,

I just wanted to thank you for your organization’s donation of medals to the East Tennessee Buddy Walk that took place yesterday.  This was our first Buddy Walk as our daughter was born in January with Down Syndrome and a congestive heart defect.  After three weeks in the NICU at UT Hospital followed by Open Heart Surgery, surgery to give her a pacemaker, surgery to insert a feeding tube and over a month at Vanderbilt Children’s Hospital doing all of this, yesterday was our BIG DAY to CELEBRATE!  It was an incredible afternoon of people coming together to recognize and encourage these precious individuals who give us an outlook on life that we otherwise probably would have missed.  Given our journey with our dear Miss M, this was truly a milestone for our family.  Thanks to your organization, we now have a keepsake that will help us to forever remember this day.  Thank you for all you do and for the many athletes who so generously donate their medals to honor our little ones.  It is truly such a gift.

With a grateful heart-

A. R, for the entire R family
Maryville, TN

No comments:

Post a Comment