Thursday, March 28, 2013

国立子供病院でのイベント報告 Memo after Medal Distribution at National Childrens Hospital


(10/28/2013) ** 国立子供病院で入院中の子供たちにメダルが渡されました。

今日は大成功でした!
今日は7つのメダルをあげました。
チャイルドライフ・チーム(の子供たち)の分は来週だと言われました。

今日、メダルを受け取った子供たちは、全員、本当に喜んでいました。
本当に素晴らしい経験です。

みなさんがここにいらしたら、と思います。
また将来にはもっともっとたくさんのメダルをあげましょう!

本当にありがとう。

アリシアより。



Today went so well!!

We gave out 7 medals- we have the remainder to give to the child life team for this coming week.

ALL of the patients that received one were so thrilled.  Really was an amazing experience.

I hope all of you can come and we can give out more in the future. 
Carmen was AMAZING!!  What a joy it was to work with her.  She is a keeper!!

Thank you all so much!

Alicia

No comments:

Post a Comment