Thursday, May 29, 2014

M4M RI Chapter visits the Connecticut Children's Medical Center

From M4M FB page:
Our M4M Rhode Island Chapter visited the 
Connecticut Children's Medical Center. Our volunteers went from room to room presenting your donated medals, which made these patients feel like the champions they truly are!

M4M のフェースブックのページから:

M4Mロードアイランド支部が、コネチカット州子供医療センターを訪問しました。ボランティアがメダルを一つ一つ子供たちに渡しました。メダルを受け取ったこどもちゃんたちは「なんかに優勝したみたい〜」と言っていましたが、いや、本当にがんばってるのは君たちなのですよ。



I would like to share the news that I just sent out a heavy box of medals collected both in Japan and NY area to this M4M RI Chapter.  They are super active and present medals very frequently.  They just presented 125 medals last Tuesday as it is shown in this photo.  I am looking forward to sharing any updates if any, and you might find your earned medal with those kids!!




それで、今朝、私はこのロードアイラインド支部に、日本やNY周辺で寄付して頂いたメダルの重い重い箱を発送しました。ここの支部、ものすごく精力的に活動を行っておられ、今年だけで、このように1000個ものメダルを子供の医療機関に贈っているそうです。4日前にも、この写真にあるように125個ものメダルをこどもたちに贈ったそうです。ここの写真のメダルは、私たちの直接のメダルではないけど、もしかしたら、寄付してくださったご自身のメダルをつけたこどもちゃんの写真を今後ご紹介できるかもしれませんね。

またブログで報告するね。







No comments:

Post a Comment