Tuesday, January 29, 2013

ライリー子供病院でのイベント:その3

M4Mが始まったきっかけは、このドクター・アイゼンバーグというインディアナポリスのお医者様。彼が、自分の患者さん(子供たち)に自分の完走メダルを上げ始めたのが、そもそもの始まりです。

そのドクター・アイゼンバーグからのメール(古いものを紹介しております)。


クッキーとメダルをもらってウィンクする子供病院の男の子。

Winking Cookie Boy









5/12/2012

先週の水曜日、インディー(インディアナポリス)のライリー子供病院の入院患者の子供たちに150以上のメダルが渡されました。看護師とチャイルド・ケア・コーディネーターは、ロビーに来て、参加できない子供たちのためにメダルとクッキーをピックアップして、それぞれの病室に持って行ってあげました。イベントには、一晩中、長蛇の列ができ、私たちはたくさんの病気と闘っている子供たちやご家族の方々に会うことができました。それから、インディ500のカードドライバーや、インディ500のプリンセス(ミス・インディー500)も来てくれました。とても素晴らしいイベントでした。たくさんの写真を撮影しましたので、これから順に紹介していけたらなと思います。

Last Wednesday night we awarded over 150 medals to inpatients at Riley Chidrens Hospital in Indy. Nurses and Child Care Coordinators came down to the lobby to get medals and cookies (thank you to Todd Schwenn at McFarling Foods) for those patients who could not make it to the lobby. There was a long line all evening and we met many courageous kids and parents. Indy car drivers and crews and the 500 Festival Princesses were there. There are many great pics. I will forward some more of them separately for you to open if you wish. Thank you Sally and all the Indy volunteers. What a great night!




No comments:

Post a Comment